.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت، فرمانداران احمدی‌نژادی را برکنار کند
دبیرکل حزب مردمسالاری گفت: از دولت می‌خواهیم فرمانداران دوره احمدی‌نژادی را برکنار کند.

به گزارش شمال نیوز، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری در همایش اصلاح‌طلبان که عصر امروز در کانون توحید تهران برگزار شد، گفت: با وجود شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اعتراف می‌کنم که هیچ یک از اعضا به تنهایی نمی‌تواند موفقیتی کسب کند.

وی با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، افزود: ما یک خانه‌تکانی جدی در مجلس و در نهادهای تبلیغاتی می‌خواهیم تا اینکه رفتار خود را منطبق بر خواست مردم تنظیم کنیم.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه از دولت می‌خواهیم فرمانداران دوره احمدی‌نژادی را برکنار کند، خاطرنشان کرد: ما در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با تکیه بر احزاب این جبهه برای پیروزی در مجلس آینده تلاش می‌کنیم.

کواکبیان ادامه داد: ما کرسی‌های زیادی نمی‌خواهیم و تنها 290 کرسی مجلس را می‌خواهیم و مجلس ما باید مجلسی باشد که مانع سخن گفتن علی مطهری نشود.

وی با اشاره به اینکه ما برای موسوی و کروبی تقاضای محاکمه نداریم، بلکه درخواست رفع حصر داریم، عنوان کرد: شورای عالی امنیت ملی این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد.

منبع: تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

صفرنیای رودبنه 25 دي 1393
فعلا که اینجوری پیش بره خود آقای روحانی اولین رئیس جمهور 4 ساله هستند چه رسد به اینکه مجلس را هم طرفدارانش فتح کنند همانگونه که در شورای شهر تهران باز مردم چمران و اصولگرایان را انتخاب کردند
نا شناس 25 دي 1393
چهره ات را رو کردی . مگر مجلس بودی چه کردی
امیر 26 دي 1393
جناب کواکبیان!!!!!!!!!!!!!!!!!!شما مجلس ششم را می خواهید که در صحن علنی مجلس دست به تحصن بزند ودر مقابل ولایت بایستد وآن نامه بی شرمانه را برای رهبری بنویسد .شما مجلسی می خواهید که نه تنها 9دی بلکه همه مناسبتهای این انقلاب را به مانند علی مطهری یوم الشیطان بخواند .شما مجلسی میخواهید که به بهانه تقلب در انتخابات از آمرین این فتنه سر تسلیم فرود آورد ووووووووووووواقای کواکبیان انشالله با بصیرت حماسه سازان 9دی 88 شما این ارزوی تان را به گور خواهید برد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.